torsdag 3 maj 2012

Jag lever..

Smoothie. Kiwi, ananas, lime, ingefära, fryst mango & hallon + Ramlösa. Yum!

Nötter.

Jag vet att jag lyser med min frånvaro just nu men har inte direkt varit inspirerad på senaste, dras med en riktig jobbig förkylning som aldrig vill ge med sig och det är ganska irriterande faktiskt. Så bara för att jag verkligen ska ta det lugnt så har bloggen även blivit lidande. Det här är ju faktiskt en "träningsblogg" först och främst och då jag inte tränar blir det som det blir. Men nu hoppas jag att det börjar ordna upp sig så jag kan joina en challenge den 25 maj. Berättar mer om det när jag vet mer..
Ps! Blir ingen Springtime för mig heller p.g.a. förkylning. RIKTIGT TRÅKIGT då jag sett fram emot det så mycket. Men det kommer väl andra lopp snart. LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar