torsdag 17 maj 2012

Dagens träning, PW.

9,28 km. 1:28:59 h.

ÄNTLIGEN så har jag en fungerande mobil och jag kan börja blogga som "vanligt" igen. Känner VERKLIGEN att jag behöver det också, inte minst för mig själv och min egen pepp. Har tappat det totalt på senaste men nu ska det bli andra bullar igen och jag ska ta tag i min kost framför allt, för den har blivit helt knas på senaste. Lätt att trilla tillbaka i det gamla vanliga och LÄTTA vägen. Men nu får det bli ändring på det. På Måndag startar det igen och då kommer jag även lägga upp en ny kroppsbild och mått om jag hinner, livet har kommit ikapp mig. Håll tummarna!
Var iallafall ute och gick en PW nu ikväll med Erika & barnen, saknar det för det har inte blivit så mycket av den varan heller på senaste. Man mår ju såååå mycket bättre efteråt. Vi hörs! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar