tisdag 24 april 2012

Babbel..

Det har varit lite si sådär med bloggandet på senaste, dels så har jag helt enkelt inte haft tid då jag har haft båda barnen hemma och dels så har jag inte känt för det helt enkelt. Sen så blev min mobil stulen i söndags så det är ingen ordning alls med grejerna då det är mitt verktyg för bloggen. Men har fått låna en mobil men tyvärr så funkar inte kameran som den ska, så det enklaste just nu är att följa mig på Instagram johannaandthecity för uppdateringar. Men jag lovar att det ska bli ordning på torpet så fort jag fått en ny mobil & mina barn blivit friska. Har även tagit det lugnt från träningen på senaste då jag själv varit riktigt förkyld och haft en riktigt långdragen hosta. Men som sagt, jag är nog snart på benen igen! KÄRLEK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar